Advertisment

Tuesday 16 July 2013

Kedai KU

Assalam uolss.. Selamat berpuasa utk hari yg ke 7. syukur alhamdullillah akhirnya cita2 dan impian aku nak bukak sebuah kedai sudah pun terlaksana. Bukan senang nak bukak kedai mcm2 perkara yg aku lalui. Hari ini saja byk ucapan tahniah dari kawan sejak aku uploadkan gmbr kedai aku. Kawan yg tak unfriend dlm FB pun wish kan tahniah utk aku. Org mudzam pun ada yg wish. Pasal kedai ni ekceli dari bulan 3 hari tu aku dah berangan nak bukak. Mula2 nak buka shop lots kedai kat serdang tu tapi bila tanya kat RM 4000 aje sewa kedai terus tak jadi. Then aku mula2 riki2 kedai kat uptown pula. Entah macamana search punya search terjumpa lah uptown equinepark akan dibuka. Dia punya management adalah sama dengan uptown mines. then bincang2 ngan En abg.. abg kata OK. Tanya semua pembayaran semua kami pun setju. Mula2 kami agak takut juga nak bukak kat equinepark maklumlah tempat baru tapi entah apa yg kat dlm jiwa aku ni aku terus kan jua niat dlm hati. Akhirnya kini aku mula sudah pun membuka sebuah kedai baju, tudung di UPTOWN EQUINEPARK belakang GIANT dekat pasar borong. Semalam byk jubah n blouse yg baru smapai. In shaa Allah dlm minggu ni pula ada org nak letak baju kurung pula. So pada kawan2 yg nak cari baju kurung, blouse, jubah tau peplum utk di pakai raya jgn lupa dtg kedai saya. oklah time to back home. Dlm minggu saya cuba utk upload gmbr jubah n blouse. Photoshoot belum buat lagi. In shaa Allah dlm masa terdekat ni kita buat photoshot ye.. ok wasalam. SELAMAT BERBUKA..

No comments:

Post a Comment

Comment jika perlu Comment.. Sebarang Comments\ atas tanggungjawab sendiri!