Advertisment

Monday 15 July 2013

All About Shawls

Assalammualaikum..

Dah lama x bersuakan..hahahahah.. bukannya apa.. saya terlalu busy.. maklumlah saya ni kan mak, isteri, pekerja makan gaji, student and juga peniaga kecil-kecilan.. so agak terbatas nak update blog ni.. sebelum tu tak lambat lagi  nak ucapakan Salam Ramadhan kat korang..dah masuk 5 hari kan ..kita berpuasa.. dah shooping utk raya ke?? hehehe.. kalau belum apa kata cuci-cuci mata kat kedai online saya ni.. InShaa Allah dlm masa terdekat saya akan update new collection kat korang.. macam2 ada.. ada baju kurung peplum, blouse peplum, jubah, shawls, tak lupa juga pada bawal. Tapi kalu korang tak nak beli kat kedai online saya ni pun tak pe.. SYHHHH .. saya sebenarnya dah bukak kedai kat "DOWNTOWN EQUINE PARK" cari kedai yg ada jual seperti dlm kedai online saya ni jumpa lah kat saya sana..Kalu beli kat kedai saya boleh bagi diskaun.. ckp je " saya ni reader blog SERIBAIDURI" .. nanti saya bagi lah diskaun ye kat korang. Kalau korang malas nak g kedai.. korang tick2 je mana yg berkenan dlm blog ni.. nanti saya pos kat kan ye.. semua jualan dlm blog ni dah termasuk harga pos tau.. oklah.. utk tidak membuang masa korang nak baca blog saya ni.. apa kata korang cuci2 mata tgk2 shawls yg saya jual ni... kalu berkenan.. sila isi form kat bawah ye.. kepada yg membeli.. TQ ye..

Shawls TWIN
 
Material : 100% polyester
Size : 190 cm X 95 cm approximately ( 100 cm = 1 mtr )
 
 
TW1
 

 
TW2
 
 
TW3
 
 
TW4
 
 
TW5
 
Shawls STRIPE
  







Material : 100% polyester
Size : 190 cm X 95 cm approximately ( 100 cm = 1 mtr )

 
ST1
 
 
ST2
 
 
ST3
 
Shawls Double
 
 
 
DD1
 
 
SOLD OUT -DD2
 
 
DD3 - SOLD
 
 
DD4 - SOLD OUT
 
 
DD5 -SOLD OUT
 
 
DD6 -SOLD OUT
 
 
DD7 - SOLD OUT
 
Shawls Satin Love
 
 
SL1
 
 
SL2
 
Saya nak ORDER: Shawls Twin - TW1: RM 35
Shawls Twin - TW2: RM 35
Shawls Twin - TW3: RM 35
Shawls Twin - TW4: RM 35
Shawls Twin - TW5: RM 35
Shawls Stripe - ST1: RM 35
Shawls Stripe - ST2: RM 35
Shawls Stripe - ST3: RM 35
Shawls Double - DD1: RM 45
Shawls Double - DD2: RM 45
Shawls Double - DD3: RM 45
Shawls Double - DD4: RM 45
Shawls Double - DD5: RM 45
Shawls Double - DD6: RM 45
Shawls Double - DD7: RM 45
Shawls SatinLove - SL1: RM 35
Shawls SatinLove - SL2: RM 35
Quantiti
Address
Contact No:
Remark
Name:
Email Address:

Click here to create your own form.


HAPPY SHOPPING

No comments:

Post a Comment

Comment jika perlu Comment.. Sebarang Comments\ atas tanggungjawab sendiri!