Advertisment

Monday 15 July 2013

Bawal Corak

Assalam dan Selamat Petang uolsss..

Penat ke puasa hari ni? Juadah apa ye utk berbuka? Saya ??? taktahu lagi.. kul 7 ni nak g ambik En abg kat airport.. balik dari bandung, Indonesia ambik stok jubah utk di jual kat kedai. Kat dlm blog ni inshaaAllah saya akan cuba update. Kali ni En Abg bawak masuk jubah n blouse yg byk dan cantik2. Jubah dan blouse yg kami jual ni adalah cotton.  Entahlah berapa lah kena tax kat kastam nanti. Harap tak lah mahal kan... bolehlah saya jual dgn harga yg murah.. uolss pun sukakan...hehehehe..

Korang dah ada ke bawal corak.. Bawal 4 segi tapi bercorak? Kalau x da.. apa kata beli sehelai kat saya.. Ekceli saya jual bawal ni RM 12 sehelai tidak termasuk pos. Tapi bila masuk pos jadi RM 18. Kalu uolss ambik 2-5 helai dlm satu pembelian. Saya akan kira RM 12 sehelai utk helaian yg seterusnya. Ada paham? Kalau x paham x mengapa. Nanti kalu nak beli saya akan kasi jumlah kan harganya termasuk pos ye...Eh.. bagi tau je harga nya tapi tak ada gmbrnya... oklah ... ni lah gambar2 bawal bercorak ye.. berminat boleh direct email dekat saya kasihnuruliman@gmail.com subject: bawal corak atau whatsapp dekat saya 0192558499. Nanti saya akan reply dlm masa 24 hour utk payment ye.


BAWAL CORAK

BW1

 
BW2


BW3

 
BW4


BW5

 
BW6


BW7

 
BW8

 
BW9



Ok kalu berminat jgn lupa email atau whatsapp.. x pun dtg kedai ye.. Selamat berbuka dan Selamat mencuci mata...

HAPPY SHOPPING

No comments:

Post a Comment

Comment jika perlu Comment.. Sebarang Comments\ atas tanggungjawab sendiri!