Advertisment

Wednesday 30 April 2014

Zah!

Zah, tu lah nama manja kat kat UTM.. manja ke??? hahahahaha... tu lah nama kawan2 aku panggil.. memula dulu aku x leh terima org panggil aku zah.. lama2 aku sendiri bahasa kan diri "kak zah".. cam ner aku dpt nama tu.. nama tu di beri oleh seorang lecturer Mathematic aku.. dlm kelas selalu jadi kan aku bahan... aku lak jenis melawan.. so kalu ada apa2 aje.. dia mesti petik nama aku.. dan dia panggil nama "zah".. kawan2 aku apa lagi.. sejak dari tu panggil aku Zah.. aku ckp kat abg .. Abg kata " dah macam nama org tua lak.. zah.. x glamour langsung"..sekarang aku dah serasi dengan nama Zah.. hehehehe


lagi setahun habis lah belajar aku kat UTM.. alhamdullilah..lepas abis belajar apa lak plan aku???.. aku ni cita2 memang besar... lepas aku abis degree ... aku sambung master lak... insyaAllah kalu x da aral melintang aku nak sambung bulan 9 tahun depan 2015.. ngam2 aku abis degree.. rehat 2-3 bulan sambung master lak... bidang apa??? tunggu nanti aku bagitau... mana tau nanti bila nak sambung aku tukar bidang lak kan...


minggu ni agak berat utk aku.. assignment pemacu.... susah tul .. kena design Quad Cycle rechargeable battery..output keluaran 24V .. gila!!! sib baik ni assignment group.. mula2 tu nak goyang kaki je.. tapi kawan2 group minta kerjasama juga... so kak zah pun kena lah tolong apa yg patut.. assignment tu kena htr hari ni by email n pos.. so dah settle bab tu.. tadi sblum tghari aku email n petang tadi aku pos.. selesai sudah assignment 1... ni pun x leh rileks2 ada assignment no 2.. design circuit DC to AC pulak...bila2 fikir2 menyesal pun ada ambik electrical ni.. susah gila... kalau lah aku tahu dari dulu.. aku mungkin ambik bidang............ (rahsia... sebab tu lah bidang yg aku nak ambik utk master nanti.. hehehee).. adakah aku nak ambil MBA???oooo tidak... kak zah ni tak suka keje2 management .. bidang yg aku nak ambil ni adalah sikit kaitan ngan electrical jugak... aku x lari jauh pun... pusing2 electrical jugak..


esok 1 Mei.. cuti hari pekerja.. Happy labour day to ME!!! aku, en abg dan anak2.. akan cuti2 Malaysia.. kemana??? dekat je..


Oklah cukup hari ni je cerita aku... saje nak buang masa sikit.. maklumlah esok aku nak g bercuti.. arghh tak sabar rasanya... aku punya tak sabar nak cuti ni sejak semalam... ikutkan hari ni aku nak cuti.. tapi sbb ada keje aku nak buat .. assignment pun tak siap.. aku keje lah hari ni...esok cuti aku nak tenang kan fikiran... nak santai2 aje.. x sampai sebulan aku nak exam... so cuti kali ni memang aku nak berehat sepenuhnya.. sbb lepas ni aku kena keje keras.. nak study.. nak siap kan assignment... lepas tu nak gerak ke JB .. buat lab yang terakhir..


Ok semua.. selamat bercuti dan Selamat Hari Pekerja yg berkerja .. Daaa


No comments:

Post a Comment

Comment jika perlu Comment.. Sebarang Comments\ atas tanggungjawab sendiri!