Advertisment

Wednesday 11 September 2013

Update INNER MAGIC

Salam uolss...

Sorry lama tak update blog... busy memanjang...untuk yg belum tahu saya ni masih berkerja makan gaji + parttime student kat UTMSPACE + mama kepada 3 org cahaya mata + isteri kepada seorang lelaki ( opkos lah kan ... hehehhee takkan 2-3 laki lak ).. dan saya juga menjalankan bussiness sambilan samada online dan offline... Oklah hari ni iaitu 10/9/2013 saya ada ambik INNER MAGIC tapi x byk kaler yg dpt... kalau dpt pun kuantiti tu x byk. So pada yg dah order n booking saya try jugak dpt kan warna yg korang nak.. pada yg tak dpt tu sorry byk2... oklah setelah menghitung dan menolak inner yg org order .. hanya ada tinggal hitam , dark grey , purple , hot pink, army green , dan sehelai apple green... kalau sesiapa nak sila whatsapp/sms/call or email saya laju2 ye... Inner magic ni mengalahkan tudung fareeda tauuu...


 
Ok ni aje yg tinggal ye.. tapi hitam n grey tu saya ambik kuantiti yg byk...PM saya laju2 ye...
 
whatsapp/sms/call 0192558499
 
 
ingat ye pm cepat!!!
 

No comments:

Post a Comment

Comment jika perlu Comment.. Sebarang Comments\ atas tanggungjawab sendiri!